>>

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷSelena GomezƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Ebben a blogban a tini sztárokról tudhatok meg dolgokat! Képek vannak benne! Tesztek! És adatok! És még az öltözködésükrők is tudhatsz meg dolgokat!!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

  • Magyarul a dalszöveg:
  • WHO SAYS- KI MONDJA?


Én nem szeretnék valaki más lenni
Hey

Bizonytalanná tettél
Azt mondtad, nem vagyok elég jó
De ki vagy te, hogy ítélkezz?
Amikor te egy gyémánt vagy a talajban
Biztos vagyok benne, hogy kaptál néhány olyan dolgot
Amit meg akarsz változtatni magadon
De ha az az enyém lenne
Nem szeretnék valaki más lenni

Na na na na na
Na na na na na
Nem vagyok szépségkirálynő
Én csak egy gyönyörű 'én' vagyok
Na na na na na
Na na na na na
Megkaptál minden jót
Egy gyönyörű élethez
Gyerünk!

Ki mondja,
Ki mondja azt, hogy nem vagy tökéletes?
Ki mondja azt, hogy nem érsz semmit?
Ki mondja azt, hogy te vagy az egyetlen akit bántanak?
Bízz bennem
Ez a szépség ára
Ki mondja azt, hogy nem vagy csinos?
Ki mondja azt, hogy nem vagy gyönyörű?
Ki mondja?

Ez olyan vicces
Ahogyan semmi se vicces abban,
Ahogyan te másoknak mondod hogy ezt hogy érted
De ők állandóan lefehérednek az igazságtól
Ez olyan mint egy mű munkája
Ami soha nem éri el hogy fényt lásson
Ha lent tartod a csillagokat,
Nem fogod megérinteni az eget


Na na na na na
Na na na na na
Nem vagyok szépségkirálynő
Én csak egy gyönyörű 'én' vagyok
Na na na na na
Na na na na na
Megkaptál minden jót
Egy gyönyörű élethez
Gyerünk!

Ki mondja,
Ki mondja azt, hogy nem vagy tökéletes?
Ki mondja azt, hogy nem érsz semmit?
Ki mondja azt, hogy te vagy az egyetlen akit bántanak?
Bízz bennem
Ez a szépség ára
Ki mondja azt, hogy nem vagy csinos?
Ki mondja azt, hogy nem vagy gyönyörű?
Ki mondja?

Ki mondja?
Ki mondja azt, hogy ne fedezd fel a lehetőségeket?
Ki mondja azt, hogy nem lehetnél elnök?
Ki mondja azt, hogy nem lehetnél mozifilmekben?
Halgass rám
Halgass rám
Ki mondja azt, hogy nem mész át a teszten?
Ki mondja azt, hogy nem lehetsz a legjobb?
Ki mondta, ki mondta?
Miért nem mondod el, hogy ki mondta?
Yeah, oh

Ki mondja,
Ki mondja azt, hogy nem vagy tökéletes?
Ki mondja azt, hogy nem érsz semmit?
Ki mondja azt, hogy te vagy az egyetlen akit bántanak?
Bízz bennem
Ez a szépség ára
Ki mondja azt, hogy nem vagy csinos?
Ki mondja azt, hogy nem vagy gyönyörű?
Ki mondja?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tinisztarok.blog.hu/api/trackback/id/tr712921332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása